Tuesday, December 8, 2009

कथा

ad300
Advertisement
कोशेली

लामो राजमार्ग पार गरेर आएका हेर्दै थकित जस्ता बसहरु संकेतसूचक विसौनीमा रोकिदैं थिए । बादल भरिएको कालो आकाश मुनि अजिङ्गर जस्ता काला सडकहरु लम्पसार परेर सुतेझैं देखिन्थे । मान्छेहरु आफ्नै किसिमले हाँजिर थिए । गयल थिए ।
सडककको एक छेउ आफ्नो छेउमा उभिएकी केटीतिर फर्केर सजल भन्दै थियो । “मलाई मर्न मन लाग्छ तर साहै्र डर लाग्छ”
“तिमी अचम्मको मान्छे छौ । म तिमीलाई बुझ्नै सक्दिन” । केटीले भनी
“मैले त मलाई बुझ्न सकेको छैन तिमीले कसरी बुझ्छौ”
“छोडिदेऊ यो वाहियात कुरा”
“जिन्दगी नै वाहियात छ”
“होला तर दारि किन पालेको”
“पालेको होइन नफालेको मात्रै”
“तिमीलाई सञ्चै त छ ? केटीले अचम्म मान्दै सोध्छे ।
“सञ्चो थिएन । अहिले चाहिँ सञ्चै छ”
के रे ?
“अँ तिम्रो उपस्थिति नै मेरो लागि ठूलो ओखती समान छ ।” सजल भन्दै थियो “म यही यात्रामा मर्न सक्छु । यो श्वास कुनै बेला फुत्किन सक्छ । तिम्रो प्रेमी हाड मासुको थुप्रोमा बदलिन सक्छ । यहाँ प्रत्येक पूmलहरु ओइलाएर झर्नकै लागि फुलेका हुन्छन् चाहे डालीमा ओइलाउन वा पूजाको थालीमा ओइलाउन वा केही समय कसैको शिरमा सजिएर ओइलाउन । म पनि ओइलाउन सक्छु । चुडिन सक्छु । अथवा तिम्रो बस्तीबाट म लुटिन सक्छु । जे होस् म मरेँ भने यी यो मैले ओगटेको ठाउँ शून्य बन्नेछ । म उभिएको ठाउँमा अरु केही उभिने छ तिमीसँग गफ गर्न । म तिम्रो जीवनमा सधैंभरि गयल हुनेछु ।
सजल बोल्दै गर्दा आकाशबाट पानी पर्न थाल्छ । मान्छेहरु ओत लाग्न हतारहतार यताउता छरिन्छन् । आडैका मान्छेले पिउँदै गरेको चुरोटको धुँवा केटीको मुहार अगाडि आएर मडारिन्छ । नाक खुम्च्याउँदै आफ्नो हातले धुँवा हटाउन खोज्छे ऊ । छेउमा रुझिरहेको गुलाबको झ्याङतिर हेर्दै सजलले भन्छ– “यी फूलहरुको भाग्यमा सधैं रुझ्न लेखेको हुन्छ । यिनीहरु ओभाना हुनै पाउँदैनन् । यो पुसको जाडोमा आफ्नो आङ मस्त सेकाउन पाउँदैनन् घाममा । घामभन्दा अगाडि धुलोले टालिन्छन् । या त कुनै अपरिचितको हातबाट चुडिन्छन् । कस्ता अभागी फूल जो फुलबारीमा वा पार्कमा नफुलेर मान्छेले हरपल कुल्चिने ठाउँमा फुल्छन् । तर थाहा छ यिनै फूलहरु सुन्दर लाग्छन् मलाई । स्वतन्त्र फूलहरु । फुलबारीमा फूलहरु पर्खाल वा काँडेतारको बारभित्र मात्रै फुल्छन् कसैले नदेख्ने ठाउँमा वा थोरैले मात्र देख्ने ठाउँमा ।
केटीले नबुझेझैं गरी उसको मुहारमा हेर्छे । काठमाडौं छोडेर पश्चिमतिर गुड्न लागेको बस देखाउँदै सजल भन्छ –“ऊ मेरो बस छुट्न लाग्यो । म जान्छु । हाम्रो भेट नहुन सक्छ अथवा हुन सक्छ । तिमीलाई भेट्न पाएँ, मज्जा लाग्यो । थाहा छ बरु तिमीसँग नभेटेको भए झन् जाति हुन्थ्यो होला ?
“किन” ? केटीले सोध्छे ।
त्यो त मलाई पनि थाहा छैन उसले भन्छ ।
एकदिन हिंड्दै गर्दा बाटोमा एउटा भत्किएको पुरानो मन्दिर छेउ वर्षाैंदेखि लडिरहेको एउटा काठको मुडामाथि बसेको केटाले त्यो केटीलाई प्याच्च भनेको थियो –“आहा ! तिमी त कस्ती राम्री रहिछौ, मलाई साह्रै मन प¥यो।” अनि उसको बसेको रिस जुरुक्क उठेको थियो । उसले भनेकी थिई – “पागल” । झन् ऊ हाँस्दै बोल्दै थियो – “हँ । तिमीले त मलाई राम्रै चिन्दी रहिछौं । हो त म पागल त हो नि । नरिसाऊ न राम्रो चिजलाई राम्रो भन्दैमा, प्रशंसा गर्दैमा रिसाउनुपर्छ र ? तिमीले मसँग विवाह गर । पोइल हिँड भनेको त छैन नि ?” त्यसपछि त ऊ पछाडि नफर्की भीरमा लर्केको बाबियोजस्तो आफ्नो कपाल हातको सहयोगले पछाडि फाल्दै सरासर आफ्नो बाटो लागेकी थिई । तर कालान्तरमा त्यही मान्छे त्यतिविघ्न मन पर्ला भनेर सोचेकी थिइन उसले । त्यही बाटो हिंड्दा हिंड्दै आखिर ऊसँग नजिक बनी ऊ । अझै पनि उसको मनमा लागिरहन्छ । पागल त पागल नै हो ऊ । तैपनि उसलाई औधि मन पराउँछे खै प्रेमको भुगोलमा किन ? भन्ने प्रश्नको जवाफ हुन्न रै छ क्यार !
ऊ अर्थात् सजल काठमाडौं छोडेर गाउँ जादैं थियो । भन्दै थियो – “अब म काठमाडौं आउँदिन । उतै गाउँतिर मेरै सपनाजस्ता फराकिला फाँटहरु डुल्छु । तितेपाती र बनमाराको गन्ध सुँघेर बस्छु । गुराँस हेरेर सकेछु भने रमाउँनेछु । भो आउँदिन तरुण सपनाहरुले आत्महत्या गर्ने तिम्रो शहरमा । उतै पनि छन् छन त लालुपाते अनुहार भएका, सुनखरी भन्दा राम्रा मुटुभरि मायाको हिमाल बोकेर पिठ्युँमा खरको भारी बोक्ने सानी कान्छीहरु तर पनि म तिमीलाई भुल्नेछैन । यी लेऊ यो मेरो सानो कोसेली तिमीलाई । सजाएर राख्नु मुटुभित्र ।” ¥यापिङ पेपरले मोडेको सानो पोको उक्त केटीको हातमा थमाइदिँदै ऊ भन्दै थियो – “यो उपहारको पचास भाग मसँग छ, पचास भाग तिमीलाई दिएको छु । म यही पचास भाग जतनको साथ जुनिभर मेरो अन्तिम श्वास रहुन्जेल जोगाइराख्नेछु । आशा छ तिमीले पनि त्यसै गछ्र्र्याै ।” कुद्नै आँटेको बसतिर जाँदै सजलले भन्यो – “लौ त म हिँडे है” ।
ऊ बसको ढोकोबाट भित्र जाउन्जेल त्यो केटीले हेरिरही । बसको सिटमा बसेको केही क्षणपछि सजलले झ्याल खोल्यो । पौषको चिसो हावा ह्वात्त बसभित्र पस्यो । मुन्टो बाहिर निकालेर उसले केटीलाई हे¥यो । उसको नाकमुख, गलबन्दीभित्र थियो र टोपीले दुबै कान छोपेको थियो । आफ्नो हात निकालेर केटीलाई बिदा भन्दै लाग्दा केटीले उसलाई यसरी बोलाएकी थिई मानौं सजल ऊभन्दा कोशौं टाढा थियो । सजल बसेको गाडी केटीको आँखाबाट टाढा थियो ।
बस टाढा भएपछि उसले पार्सललाई राम्ररी उचाली । “साह्रै हलुङ्गो छ के हुन सक्छ यो भित्र जसलाई मैले उसले झैं जुनीभरि सम्हालेर राख्नुपर्ने त्यही पनि जम्मा आधा भाग ।” ऊ हिंड्दै गर्दा सोचीरही तर जवाफ केही भेटिन । सायद औंठी राखिदिएको हुन सक्छ सुनको उसलाई लागिरह्यो । फेरि सोची हैन होला विचरा के को पैसाले किने होला सुन ? फेरि आधा औठी काम पनि त के हुन्छ र दिए होला ? उसको मनभरी तँछाड मछाड गरी एक अनेक प्रश्नहरु खेलिरहे ।
ऊ बसपार्क छोडेर आफ्नो कोठातिर जाँदै थिई । बाटोमा भेटिएका सबै मान्छेले उसलाई “ओइ भन न तेरो प्रेमीले के कोसेली दियो?” भनेर सोधेझैं लाग्थ्यो । उसको खुट्टा क्रमशः लुला हुँदै थिए । ऊ हतार हतार आफ्नो घर पुगी । कोठा खोली । वर्ष दिन नकोरेको कपाल जस्तो लथालिङ्ग कोठाको उसलाई केही चासो भएन । आडमा उसको वंैश जस्तै बगिरहेको बाग्मतीको गन्धले पनि उसलाई छोएको थिएन । साँझ परिसकेर जाडोसँगै उसको कोठामा झ्यालको पर्दाका छेउछाउबाट जुन छिरिरहेको थियो । गुँड फर्किसकेका चराहरु चुपचाप भैसकेको थिए । उसको मनमा भने आँधी चलिरहेको थियो । पार्सल खोल्नु अघि उसले सोची – “जेसुकै होस् प्रेमीले दिएपछि जे भए पनि बहुमूल्य हुन्छ मेरो लागि” सजल जसको अनुहारतर्फ फर्केर थुकेकी थिएँ मैले घृणाभावले त्यही घृणाको ब्याडमा मायाको बीज टुसायो । उसलाई मन पराएँ र पनि त पाउन सकिनँ । मोरो, धर्मशालामा बास बस्न आएको बटुवासरि एकरात समय मसँग बितायो र लाग्यो आफ्नै गन्तव्यतिर । खै मायाको दोसल्ला ओढाएर मेरो मनले उसलाई गरेको अभिनन्दन व्यर्थ भयो क्यार ! अब भेट असम्भव प्रायः छ । ” उसले लामो सुस्केरा हाली। “हैन त्यो पागललाई किन मन पराएँ हँ”?
उसले बल्ल पार्सल खोल्न थाली । सधैं पार्सल खोल्दा रमाउने उसका हातहरु आज कीन कीन काँपीरहेका थिए । उसले ¥यापिङ पेपर खोलेर फाली । अचम्म त्यो भित्र त कागज नै कागज बाहेक केही थिएन। यिनै कागजलाई पनि उसले ओल्टाइ पल्टाइ गरी हेर्न थाली । सेता कागजहरु सब खाली थिए । तर एउटा कागज भेट्टाइ उसले जहाँ लेखिएको थियो – “सम्झना” । यही शब्दोपहार तिमीलाई मेरो सम्झनालाई मरुन्जेल जोगाइ राख ल !
पढि सकेपछि उसलाई कस्तो न कस्तो अनुभूती भयो । उसलाई हाँसो उठ्यो वा रिस । ऊ आफैंले पनि थाहा पाइन।
Share This
Previous Post
Next Post

Pellentesque vitae lectus in mauris sollicitudin ornare sit amet eget ligula. Donec pharetra, arcu eu consectetur semper, est nulla sodales risus, vel efficitur orci justo quis tellus. Phasellus sit amet est pharetra

0 comments: