Tuesday, June 17, 2014

मानचित्रमा नाम मेटिन लागेको एउटा गाँउ

ad300
Advertisement

मानचित्रमा नाम मेटिन लागेको एउटा गाँउ 

म त आफ्नै आँगनमा मृत्यु पर्खिरहेको 
पश्चिमको एउटा घाम 
मानचित्रमा नाम मेटिन लागेको एउटा गाँउ 
म संग रंगीन सम्झना 
ब्ल्याक एन्ड ह्वाइट बर्तमान र
केहि अनुत्तरित प्रश्न बाहेक केहि छैनन्।

मलाई थाह छैन
कस्ले भन्यो घामलाई बिहान मेरो धारोमा मुख धुन नआउनु भनेर ?
कसले अपहरण गर्यो डाँडाको चेपमा दुई खुट्टा उभाएर
बैसको उन्दाद पिउने इन्द्रेणीलाई?
कसले आदेश दियो गाँउको पात्रोबाट फागु पूर्णीमा हटाउन ?
कस्ले रोक्यो मेरो भिरालो कोप्चामा सुनाखरी फुल्न ?
कस्ले छिरायो आधुनिकताको भाईसर यि खोलाहरुमा?
कता बसाँइ सरे चराहरु?
किन खेल्दैन शितलहावाले पातहरु संग लुकामारी ?
यो माटोमा आजभोली किन उव्जिदैन अन्न?
अन्नको सट्टा बारीका झारहरु
किन सुनाउछन शोक गीतका केहि अन्तराहरु हावालाई ?
मेरो छातिलाई डोजरका नङराले चिथोरेर
आफ्नो राजमार्ग बनाउनेहरु को हुन ?
कस्ले झोस्यो खरको छानामा डढेलो ?
कस्ले खोस्यो मेरो हरियो बैभवता?

जवाफ छैनन् यी प्रश्नहरुको
कसलाई सोधुँ जवाफ रु
फोन गर्न वा यस यम यस पठाउन पनि
चराहरुको मोवाइल नं छैन म संग
न यो आधुनीकताको भाइरस हटाउने
भ्यालीड एन्टीभाइसर छ

एक मन सोच्छु
यति विध्न गर्ने आँट आफ्नै सन्तानले बाहेक
अरु कस्ले गर्न सक्छ?
अर्को मन सोच्छु
आफ्नै आमा बल्तकृत भएको व्लु फिल्म हेरेर
कसरी उत्तेजित हुन सक्छन र आफ्नै सन्तानहरु ?

तर जो होस
मेरो हरियो च्यादर चोरेर
किनेको कङक्रिटको धराहराले
कुनै दिन पुष माघमा
उसकै घाम छेक्ने छ ।

म त आफ्नै आँगनमा मृत्यु पर्खिरहेको
पश्चिमको एउटा घाम
मानचित्रमा नाम मेटिन लागेको एउटा गाँउ ।।


~ बिस्नु प्रवा सापकोटा
दमेक-१, बागलुङ
२०६९ चैत्र २०
Share This
Previous Post
Next Post

Pellentesque vitae lectus in mauris sollicitudin ornare sit amet eget ligula. Donec pharetra, arcu eu consectetur semper, est nulla sodales risus, vel efficitur orci justo quis tellus. Phasellus sit amet est pharetra

1 comment: